TRENER WEWNĘTRZNY

zapisz się


Szkolenie realizowane jest jako szkolenie zamkniękte (na zamówienie).
Szczegółowy program, liczba godzin, miejsce i warunki szkolenia ustalane są indywidualnie z zamawiającym. Szkolenie obejmuje wówczas treści odpowiadające oczekiwaniom i potrzebom zamawiającego.

   Szkolenie umożliwia opanowanie metodyki nauczania dorosłych oraz z metodyki prowadzenia szkoleń indywidualnych i dla grup szkoleniowych. Szkolenie przybliża również zagadnienia dotyczące psychologii nauczania, coachingu oraz zastosowania tych metod podczas prowadzenia kursów i szkoleń.
   Jest to oferta dla przyszłych i obecnych wykładowców, trenerów umiejętności, trenerów wewnętrznych oraz instruktorów, którzy zamierzają prowadzić szkolenia i prezentacje z wykorzystaniem nowoczesnych metod i środków nauczania. Uczestnicy szkolenia zdobywają wiedzę i kształcą praktyczne umiejętności. Uczą się łączyć dydaktykę z psychologią kształcenia i praktyczną sztuką wywierania wpływu na ludzi. Uczą się, jak być nowoczesnym trenerem na miarę XXI wieku.
 
   Oprócz szkolenia w zakresie umiejętności trenerskich uczestnik szkolenia w ramach szkolenia realizuje w praktyce moduł szkoleniowy dla kilkuosobowej grupy. Szkolenie to jest hospitowane przez wykładowcę, a po jego zakończeniu odbywa się coachigowa sesja oceniająca efektywność działań trenerskich uczestnika.
 
Po ukończeniu szkolenia absolwent potrafi:
  • przygotować, zrealizować szkolenie oraz dokonać jego oceny i ewaluacji
  • przygotować prezentację multimedialną oraz posługiwać się nią podczas prowadzenia szkolenia
  • zaprojektować i przygotować materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia
  • stosować aktywne metody nauczania, przydatne podczas prowadzenia kursów
    i szkoleń
  • posługiwać się technikami coachingowymi, wspierającymi proces nauczania
    i budowanie relacji z osobami szkolonymi
  • modelować proces grupowy i dzięki temu osiągać doskonałe rezultaty dydaktyczne
  • praktycznie wykorzystywać wiedzę psychologiczną, aby budować inspirujące relacje interpersonalne i wywoływać synergię grupy
PROPOZYCJA  PROGRAMU SZKOLENIA
  1. Podstawy psychologii ogólnej
  2. Psychologiczne koncepcje uczenia się, psychologiczne podstawy kształcenia dorosłych
  3. Dydaktyka dorosłych, proces kształcenia
  4. Projektowanie i realizowanie poszczególnych etapów szkolenia od analizy po ewaluację
  5. Dobór narzędzi i metod pracy do specyfiki grupy i rodzaju szkolenia
  6. Środki kształcenia. Prezentacja Ppt
  7. Coaching w praktyce szkoleniowej
  8. Efektywność komunikowania z grupą szkoleniową
  9. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w relacji z grupą szkoleniową
  10. Praktyka szkoleniowa
  11. Coachigowa sesja oceniająca efektywność działań trenerskich uczestnika
  12. Skuteczna autoprezentacja